Fredag hela veckan!

Godmorgon världen! 
Idag är det lördag. Jag har precis dragit mig ur sängen, tagit på mig ett par gigantiska pojkväns-byxor och försökt dricka en kopp te på balkongen (det var för kallt så jag gick in igen). Av någon anledning vaknade jag 06:30 med torr mun och bultande huvud, i stället för att göra som ägaren till byxorna och snarka vidare några timmar till. 
Igår skulle jag och Anna gå på en promenad. Promenaden slutade på en uteservering med några glas vin och ett gäng nya trevliga människor! Bra fredag! 
Idag ska jag och byxägaren (så mycket roligare än att säga pojkvän liksom?) på ungdomsutbildning hela dagen, och efter det ska jag plocka upp min fina Linn som kommer ner från Karlstad idag! Hon är den första som anländer, och i morgon kommer Alexx, på onsdag Pernilla och på fredag Becca - jag är så glad! 

Nu ska jag se om jag kan sova någon timme till, tjingeling!

Livet | |
Upp