So much to do

Godmorgon people!
Vaknade alldeles nyss och var stressad! Fast jag är ledig idag. Då vet man att man har varit stressad ett tag... 
Dock visade det ju sig att stressen var befogad eftersom jag hade 3 uppgifter jag inte hade lämnat in än och som jag måste greja idag, plus att jag måste föra över pengar och gå och handla eftersom jag nu äntligen fått bankkortet. Så nu jag jag hoppa upp ur sängen. Hade behövt duscha också, men det får fan vänta. 

puss

En bild på  mig och min fina My som kommer hit på onsdag.
Nu saknar jag dig faktiskt alldeles för mycket. 

Livet | |
#1 - - myhed.blogg.se:

Du och jag kommer verkligen att klara det här nu! det är sjukt vad jag saknar dig, ska aldrig flytta ifrån dig mer än 1mil i fortsättningen!

Svar: Ja det kommer vi! haha låter perfekt <3
Linnea

Upp