Min ungdom kommer aldrig igen, jag har så mycket förstånd att förlora än, men jag lovar dig inget min käraste vän, det är ett svårt liv.

Rubriken är en Winnerbäcktext jag verkligen älskar. Så sann.

Precis krupit ner i sängen efter en hektisk dag, både väldigt bra och väldigt dålig. Morgonen och kvällen hör till det dåliga. Annars så fick jag veta att jag fick MVG på mitt projektarbete, min lärare var väldigt imponerad av min bok, vilket gjorde mig väldigt glad eftersom vi grälat tidigare. Så ringde Erik och berömde mina balbiljetter jag gjort till Leksand och jag blev väldigt glad!
Så åt jag supergod suchi med Andreas, bokade klipptid och åkte sen hem till syster och myste med dem. Sen åkte jag hem och har nu packat och lite så inför stockholmsresan i morgon!
Ska sova hos Nea som jag inte träffat på jättelänge, och så ska jag och mamma äntligen på Springsteen tillsammans! Kommer bli underbart!
Nu är det gonatt
Puss

| |
Upp