Min portfolio.

Det har hänt mycket på senaste tiden, bland annat så har jag sökt jobb hos Model lab som ansökte om fem nya fotografer. Jag hade ingen större förhoppning, men så ringde dem och ville att jag skulle komma dit på introduktion och provfotografering! Jag blev så glad så att jag nästan grät. 
Så igår var jag på introduktion, provade på ljus, kamera, blixtar och pratade lite om mig själv tillsammans med fem andra, och idag är det provfotografering. Modell fick jag ta med själv som tur var! Så det blir ju då ingen annan än Pernilla, då vi nu jobbat tillsammans i 3 år och jag känner mig väldigt trygg med henne. 
Just nu sitter jag och är jättenervös, men det ska nog gå bra! Kl 14.00 är det dags, så håll tummarna för mig! 
 
När man ansökte om jobb skulle man skicka med en portfolio, här är då bilderna jag använde till min i samma ordning: 
 
 
 
| |
Upp