Känslofylld dag!

Idag tog jag en rejäl sovmorgon, vilket verkligen behövdes! 
Sedan städade jag lite och tog en dusch innan jag fick fint besök. Efter det kom Nilla, Per och Vato och vi körde middag med filmkväll. Supermysigt och kul att se dom igen! Vi kollade på Merlin, riktigt bra film! 
 
När de åkt tittade jag på min telefon och såg att de ringt från model lab, och med tusen fjärilar i magen ringde jag upp och GISSA VAD? De vill ha med mig och en tjej till på praktikhelg i Norge! NU PÅ TORSDAG! 
Så spännande! Och jag är sjukt nervös, tänk om jag inte pallar trycket och stressen? 
Men som mamma och Nilla sa, jag kan bara göra så gott jag kan. Och det ska jag! 
Dock fick jag höra precis att de inte behandlar folk bra där, och att de utnyttjar, hm. Ja det kan vara bra att ha i bakhuvudet, men jag får bilda mig en egen uppfattning helt enkelt! 
 
Nu sitter jag och lyssnar på min fina Lasse, och nyss var det Lisa Nilssons "Jag har himlen runt hörnet" som stod på repeat, så ni får också den här. 
Sov gott allihop! 
puss
 
Livet | |
Upp