Gitarren & jag

Nu när jag har börjat slappna av igen efter studenten så börjar kreativiteten komma tillbaka, det är så roligt, så skönt. Jag har suttit med gitarren nu i två dagar, och jag blir bättre och bättre. Sedan att rösten inte håller är ju en annan femma, men det är för att jag varit lite förkyld (och för tillfället är nyvaken). Men jag mår så bra av det! Jag har alltid mått bra av att sjunga, men har inte gjort det på så länge pga av brist på lust och ork. Nu, att sätta sig med gitarren i några timmar, tända ljus och bara sjunga för full hals så det hörs i hela huset, det är helt underbart! Sedan att jag kanske inte är så duktig, men det låter ju i alla fall. 
 
 
Min goda vän Axel har börjat få mig att lyssna på Tallest man on Earth, och jag kan ju inte annat säga än att det är helt underbart.
Så här får ni en låt, sådär apropå gitarr. 
 
Livet | |
Upp