Pluggtisdag!

Jag, Martina och Pernilla tog en pluggdag idag. 
Först i morse så kom pappa och bror med massa mat och älgkött, och sedan gick jag och Pernilla upp ur sängen och åkte in till stan för att möta Martina. Hon var lite sen så vi gick och kikade lite balklänningar, och jag hittade min äntligen! Den bara hängde där, och vi bara tittade in en snabbis! Den är så fin och den är så jag! 
Lägger inte upp någon bild än, ni får se när det är dags, hihi! Men jag och pappa ska i alla fall in i morgon och köpa den och äta lunch någonstans. 
När vi mött upp Martina och hon också tittat på klänningen, tog vi bussen till Ica-Maxi där vi bunkrade upp med kakor, bakingredienser, te, proviva, mjölk och så köpte jag faktiskt mig en parfym. Sedan drog vi hem till Martina, och vi har precis blivit bjudna på en supergod äppelkompott hon gjort till sitt projektarbete! :-) 
Puss
 
Livet | |
Upp