Kreativ dag

Idag blev det fotostudion klockan 10 med Pernilla och Martina. Vi skulle hjälpa Nilla med hennes projektarbete då hon ska fota de 7 dödssynderna. Vi började med mig, och jag skulle modella frosseri. Vi hade köpt tårtbottnar, grädde och strössel om jag fick trycka i hela ansiktet och kladda och samtidigt menade hon att jag skulle se sexig ut. Ja det gick väl sådär, haha! 
Sedan kom herr Anka och hjälpte oss också, han skulle vara högmod, och tillsist Martina som skulle vara vrede/ilska. 
Efter studion drog jag in till stan och mötte upp pappa och bror på Jensens där vi åt en god lunch. Sedan gick vi och köpte min balklänning som jag hittade igår! Den är jättefin och jag är supernöjd! Efter det skulle de skjutsa hem mig, men det slutade med att vi snurrade runt i Angered tills vi hittade rätt. Suck. 
Ja nu ligger jag och Pernilla på min säng, jag har slängt i en tvätt och snart ska vi på gymmet en vända. Jag hade behövt skriva, men jag behöver röra på mig också så det blir nog en uppesittar kväll sedan! 
 
Här får ni en bild från studion när jag sitter och kladdar med tårta! 
Puss
 
Livet | |
Upp