Mitt i natten osv.

Hej från en vråltrött tjej som sitter och snorar, äter nudlar och klassificerar så här mitt i natten. 
Det vore trevligt om det inte vore för att jag börjar se dubbelt och kisar mot datorskärmen, haha! 
Men det går faktiskt bra, och jag tror att jag börjar förstå lite hur man gör med systemet. Vissa uppgifter får jag hoppa, men de flesta går faktiskt riktigt bra, det gör mig glad! En fin Martinus ringde mig nyss också och vi fick en lång och behövlig pratstund! 
 
I morgon bitti har jag ställt upp på att vara sminkör och fotomodell till någon jag aldrig har träffat på högskolan. De höll på med något skolarbete och tyckte att jag var duktig på att sminka, och ja det var ju roligt att de tyckte det så jag sa att jag skulle hjälpa dem :) Att stå framför kameran är dock inte riktigt min grej så vi får väl se hur det går, haha!
Sedan har jag också en lektion i morgon, och efter det möte med jobbet och sen hem och plugga inför tentan på torsdag. Fullt upp? Vem då? Jag!? nää... 
Kommer få leva på kaffe i morgon tror jag, men det ska nog gå bra! 
 
Idag har jag också hunnit med att säga grattis och ta en pizza med herr Yoggi som fyllde år idag, och så har jag och Pernilla gått på stan och jag har fått handlat någon julklapp. Väldigt mysigt! 
Jag blir nöjd när jag hinner med att göra saker, det känns bra. Igår lämnade jag in min kamera på lagning också, kändes inte bra men var skönt att äntligen få det gjort. Hoppas det går snabbt bara, för nu har jag fotoabstinens. 
 
Nej alltså. 
Plocka ihop allt jävla smink och kläder till i morgon och sen SOVA. 
puss 
 
gammal bild från krogen
 
Livet | |
Upp