Älvdalen - it's good to be home!

Igår blev en supermysig dag med pepparkaksbak och pyssel i köket med mamma. Sen kom min Myspys och kramades lite, och senare hämtade Alexx upp mig och vi drog på gymmet! Har inte tränat på över en vecka på grund av förkylning så det var jätteskönt. Hade hela gymmet för oss själva i en timme, haha! 
Efter gymmet kom vi på att vi skulle åka upp på Wäsaberget och checka om man kan vara där och fota, och ja. Att köra upp på ett berg i mörkret, på en isig väg mitt i skogen var väl kanske inte det smartaste, men det var kul! 
På vägen tillbaka hittade vi också en väldigt fin julgran som vi högg ner lite sådär spontant, haha! Väldigt bra dag! 

Idag drog jag och Alexx till Lexi vid 9-10 tiden och hälsade på henne och bebis innan de drog till Srockholm, och sen åkte jag hem och somnade på soffan i flera timmar. Nu ska jag sätta mig och göra färdigt lite klappar :) 

Puss 





Livet | |
#1 - - Catta:

Hoppas inte någon markägare blir ledsen nu över att det saknas en gran ;)

Svar: Nejdååååå! Han har fler :D
Linnea

Upp