Åka tåg och sånt!

Tog en mysmorgon i morse, packade det sista, åt frukost med en bok och bara tog det lugnt. Väldigt skönt! 
På pendeln träffade jag sedan en fin vän som bjöd på en latte innan jag hoppade på tåget mot Karlstad, väldigt fint. 
Så har jag nu äntligen ingen tenta att stressplugga till, så kreativiteten kan flöda fritt och det är så skönt så ni anar inte! Suttit med mitt skrivblock och musik i öronen hela vägen från Göteborg till Kil där jag skulle byta tåg. Underbart! Hade dock ingen penna till att börja med, men så fick jag en med en snäll herre bara sådär!
Varvade lite med min fotobok som jag inte tagit mig tid att läsa i heller. Mår så bra! 
Nu sitter jag i Torsby av alla ställen och väntar på bussen. Ganska dött här, haha! 
Snart är jag hemma och det känns så jääääävla braaaa! 

Men nu ska jag utnyttja toaletten innan jag hoppar på bussen, puss! 



Livet | åkatåg Värmland Dalarna glad mårbra tjej resandefot kreativ lycklig | |
#1 - - Nea:

Alltså, detta är så sjukt. Var också i Kil idag, var in på Ica bredvid tågstationen med min tantvän. Tänk om du stod där just då? Och jag såg dig men inte reagerade? ALLTSÅÅÅÅÅ!!!
Snyggnea! :*

Svar: Men hallå eller! Inte okej! Du måste berätta var du är hela tiden!! Jag satt där i en halvtimme! :< Blä.
Du är snygg Nea! Puss :*
Linnea

Upp