Bra start på veckan!

Måndag och ny praktikvecka, och det hade inte kunnat börjat bättre! 
Gått med en ångest hela veckan eftersom jag hade lyckats tappa bort två biblioteksböcker som jag fått låna hem att läsa, för att sedan redovisa dem för några bokombud på torsdag, och vad gör jag? Jag slarvar såklart bort dem. Så förra veckan sprang jag och letade efter dem över hela Leksand, och idag gruvade jag mig för att gå hit och berätta, och förberedde mig på att få ersätta böckerna, men då säger Jessica som jag jobbar med att de är utlånade! Jag har alltså råkat glömma dem i disken och så har de bara blivit utlånade! HUR SKÖNT? Rätt klantigt och så vidare, men ändå! 
Jag är så fruktansvärt lugn nu, och glad! Sitter i raggsockor och haremsbyxor och lyssnar på Winnerbäck och bara andas. Ska ut och fota i biblioteket senare :) 
Puss
 
 
 
 
Livet | |
Upp