Tjalalalalalala vi kommer ifrån Dalarna!

Igår var egentligen en väldigt bra dag.
Jag fick jobb på Peace & Love (!!!!!) och blev så glad att jag skrek rakt ut och höll på att börja gråta. Jag ville verkligen, verkligen dit i år och jag trodde att jag skulle kunna betala en biljett men det visade sig att jag aldrig skulle ha råd med det så då hängde det på jobbet. Jag hade egentligen slutat hoppas, men så kom det underbara mailet!
Sedan så fick min fina Anton körkort, och jag hade förmodligen varit lika nervös som han under dagen, och blev asglad när han klarade det!
Vi tog en liten premiärrunda på kvällen och det första han säger när vi rullar ut från parkeringen "Det rullar!", då känner man sig trygg.

Nu har jag nyss vaknat för älskling skulle till skolan vilket resulterade i att han väckte mig & jag har väldigt svårt att somna om så nu ligger jag här.
Ska plugga idag var det tänkt, eftersom jag är ledig.

Och vet ni? I morgon kommer Alexx! Vi ska på hungerspelspremiären och mysa hela helgen, kommer bli super!
Sen är hon och My bäst som ställer upp när det finns mesiga grottmänniskor i världen!
puss

Jag & mina fina för X-antal år sedan..



Jag längtar hem..
Livet | |
#1 - - My:

Alltså, alla dom där hemska bilderna. HEMSKT.

#2 - - My:

BTW!

KOM HEM, VI BÖRJAR OM IGEN

FÖR DÄR UTE ÄR DET SÅ KAAAAAAAAAAAAAAAAAALT!

#3 - - Alexx:

ASSÅ HEMSK BILD <///3

men älskar dig ändå :D

Upp