En fin & mysig julafton

Nu ska jag krypa ner med min nya bok, den sista delen i Eragon serien! Som jag har väntat på att den skulle komma ut!
Mamma fick sina Bruce Springsteen biljetter och ramlade nästan av soffan, haha! Är så roligt att ge när man lyckas göra någon så glad!
Alf gav bjuder med mig och Anton till Grekland i Maj med han, mamma och hans syskon, jag skrek lite när jag fick läsa det! Har alltid velat åka till Grekland.
Annars har vi tagit det lugnt och myst, kom lite folk på kvällen och vi spelade spel, det var roligt!
I morse myste jag och pappa med julkalendern, gröt, skinkmackor,brasa och snö utanför fönstret! Känner att jag berättar allt i fel ordning men det gör inget.
Nyss pratat med älskling också, det var behövligt. Insåg hur mycket jag saknar honom.
puss


Livet | |
Upp