Sommar!

Nu har vi fått sommarlov, så jävla underbart! Vi har gått ut nian! Bilder från skolavslutningen kommer så fort jag skaffat internet till min laptop.
Efter avslutningen drog vi till grönan och sprang runt i Stockholm några timmar, haha! Riktigt roligt! Åkte fritt fall och trodde nästan seriöst att jag skulle dö, gick i spökhuset och satte mig på golvet och skrek "jag går inte längre!" medan my sa till spökena "hej, åh va söt du är!", var med folk, hade roligt, skrattade och insåg att man nog kommer sakna ganska många iallafall.
Vi kom hem från grönan runt 4 på morgonen och då var det marsch i säng och sen bar det av till Vikarbygården på scoutläger! Det är så man börjar en sommar på alldra bästa sätt, på läger med massa folk man tycker om! Det blev 4 roliga dagar och nu sitter jag här och kom nyss hem, smutsig, förbannat trött och väldigt glad! Ska lägga mig på soffan och läsa och sen tagga lite för sommarjobb i morgon. Biblioteket blir det! Åh vad härligt! Två underbara veckor på ett av mina favoritställen!

Och jag har fått tillbaka Ove så det kommer bilder så fort jag kan!
puss

bild från avslutningen :)
Anna Ljuden har knäppt

9B <3!

Livet | |
Upp