lalala

Jag har insett att min senaste kyss: var underbar
Jag lyssnar på: send me on my way - rusted roots
Jag pratar: nej sjunger
Jag tycker om: Människor
Jag avskyr när folk: är orättvisa
Min bästa vän är: Alexx, My, Hanna, Anton W
Min första vän hette: oj.. mamma
Kärlek är: kärlek
När jag borstar tänderna: Så kladdar jag tandkräm runt hela munnen.
När jag lagar mat: blir det macaroner
Jag tänder på: Anton, tihi
Det sexigaste yrket är: gitarrist!
Det är charmigt när: jag är charmig !?
Jag är rädd för: Att bli lämnad
Den värsta känslan är: längtan
Den bästa känslan är: att vakna bredvid någon man älskar
Jag är bäst på: att tappa bort saker!
Jag är sämst på: att köpa julklappar!
Om jag va ett djur skulle jag vara: kille- katt - bög
Om jag va en insekt skulle jag vara: en nyckelpiga
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en rosa diskborste
Det finaste som finns är: Anton
I sommar: är det inte vinter?
Sist jag grät var: söndags
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka!
Min mobiltelefon är: på posten på väg hit
När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om
Innan jag går och lägger mig: läser eller pratar i telefon
Idag har jag: fotat
Ikväll ska jag: Fixa julklappar och plugga


Livet | |
Upp