Wendsday.

Denna dag började vell kanske inte super bra.. Sovit dåligt och var lite orolig, så Linnéa var inte på sitt allra bästa humör. Men det blev bättre!
På hemkunskapen jobbade jag med My. Hon är allergisk mot Rotfrukter och tomater, och vi skulle göra tomat och lök paj, rotfruktsgratäng och quarn färs. Vi var indelade i grupper så vi gjorde inte allt, men jag gjorde rotfruktsgratängen och vi stod i samma kök så jag tyckte lite synd om henne där.
Dagen förflöt som vanligt matteprov sista timmen. Jag vet inte ens om jag vill veta hur det gick!
Sen var det hem och slappa lite innan jag och Alexx skulle upp på basket vid 17.00 och där blev vi till klockan 19.00. Riktigt skönt att träna igen!

I morgon är jag ledig och ska ner men Hanna på simhallen. Vi har varit ner två gånger nu och det är jättemysigt! Vi brukar simma runt 1km. Duktigt, duktigt!

Titta också in på våran bokblogg som vi nu kommit igång med!
www.bokmalar.blogg.se

puss

Livet | |
#1 - - My:

Alla ska tycka synd om mig x]

Upp