Bra dag

Sitter här och tittar på 2 & ½ men , det gillar vi!
Har varit en riktigt bra dag idag, Det gick bra på engelska redovisningen, stannade och pluggade matte efter skolan (jag tror jag fattar det nu!), klar med tröjan på slöjden och så gick Lucia fest i natt mötet jättebra! Känns verkligen som vi har koll på det nu. När jag kom hem så var det första gången jag inte hade någonting jag fick lov att göra. Jag trodde att jag hade glömt något, vilket jag kanske har, men det känns så otroligt skönt!
Vaknade häromdagen, klarvaken och stressad kvart över 6 på morgonen. Det är inte bra.
Allt är bra, jag har koll och nästa vecka ska jag åka runt och titta på skolor! :)
Först Leksand måndag-tidag sedan Gävle Onsdag och Falun Torsdag-Fredag!
Jag ska titta på media och estet musik, vet inte riktigt vad jag känner mest för men för tillfället lutar det mot media.
Puss




Livet | |
#1 - - My:

Haralsbo - falun ? :D

Upp