"aha!"

Idag har det varit en riktigt bra dag. Har dock varit väldigt trött, har inte sovit riktigt på flera nätter. Måste lära mig att lägga mig i tid.
Idag hade vi syo för första gången och lite innan lektionen tittade jag in till Matthias för jag hade ingen engelska och tänkte jag kunde gå in och fråga lite. Och på de två minuterna jag var där inne bestämde jag mig för vad jag vill gå. Estet. Estet - musik och läsa mycket svenska. Perfekt för mig! :)
Vi hade även mattelektion idag med våran nya lärare Anette. Hon är underbar! Jag förstår vad hon säger och kommer till det där "Aha!" stadiet när man förstår. Hon erbjöd sig också att hjälpa mig om jag tyckte det var svårt och jag blev jätteglad och det stärkte verkligen mitt självförtroende! Jag kommer fixa det här :).
Men nu blir det en ny bokrecension på min och hannas bokblogg!
www.bokmalar.blogg.se
godnatt!



Det är inte de onda människornas ondska som är värst,
utan de goda människornas tystnad!

//Martin Luther King
Livet | |
Upp