Mat, regn och fina människor

Idag har jag haft en dag där jag bara gjort vad jag velat göra. Fantastiskt behövligt. 
Började dagen med en frukost på stan med Steph, Condeco har verkligen världens godaste frukostmeny. ❤️ 
Mycket Londonprat - nästa helg åker vi! En liten weekendresa, ska bli så roligt att komma i väg! 
Efter frukost drog vi runt på stan, kikade in i lite bokhandlar & små butiker, fotade lite & köpte piercing till mig. Så började det regna och vi sprang in på närmsta café, vilket bara råkade vara mysigaste stället någonsin! Så det blev en kaffe på en uteservering med tak och värmelampor i ösregnet - supermysigt! 
När solen tittade fram gick vi runt ännu en stund, tills jag kände att jag behövde åka hem och få i mig lite lunch. 
Eftermiddagen bestod sedan av Pernilla-plåtning, och sen en spontan sushiutflykt till Mölnlycke innan Nilla skulle till jobbet. Fick träffa min fina karl en sväng också. 

Händelserik dag med väldigt fina människor, nu ska jag krypa ner i sängen! 
Godnatt




Livet | |
Upp