Måndag

Vaknade men oro och ångest i morse, som jag kan göra när jag sovit för lite eller stressat. Annars har det varit en bra dag! Började dagen med en espresso house kaffe och en väldigt bra föreläsning. Känns som att jag har någotsånär koll på skolan, det brukar ge sig tillslut. Väl tillbaka i Göteborg var det hem och byta om, prata lite med min sambo för denna veckan - nilla, och sen iväg och träffa en saknad Anna. Det blev en lång Powerwalk på cirkus två timmar med prat, skratt och catching up! ❤️ Sen hem;  mat, soffan, säga hej till Nilla innan hon åkte till jobbet och nu har jag precis avslutat två timmar i badet. Behövde verkligen det - bad, tända ljus, lugn musik och en bok. Få varva ner och ta hand om mig själv. 
Så nu har jag precis krupit ner i sängen och ska läsa lite innan sängen. 

Godnatt ❤️ 




Livet | |
Upp