Självdisciplinen på topp.

Sitter och försöker plugga såhär mitt i natten. 
Jag har en Jolt, jag har musik och jag har biblioteksväsentet. Det ÄR intressant, men det är jobbigt när jag inte hittar svaret på alla frågor och inte heller förstår alla frågor. Tentan på onsdag har inga lysande framtidsutsikter... 
Men, men det får gå som det går helt enkelt.  
 
Blir inget Stockholm och inget Dalarna för mig nästa helg heller, eftersom jag inte vet när jag får mina csn-pengar. 
Och ärligt talat kanske jag behöver vila upp mig lite och ha några dagar där jag bara inte gör någonting. Har stressat som en tok de senaste dagarna, och har sömnbrist som en galning. 
 
Nej nu kör vi några frågor till innan sängen. 
Diciplin Linnéa. Diciplin. 
 
Puss 
 
Hej älskling jag saknar dig. 
Livet | |
#1 - - Catta:

Skicka lite disciplin till mig är du snäll, min hoppade ut från balkongen och dog xD

Svar: Mitt följde med nu tror jag...
Linnea

Upp