Torsdag

Solen lyser, det blåser och fiskmåsarnas skrik hördes så fort jag gick av bussen i morse, underbart!
Vid lunch kom det en Anna och lite folk och överraskade mig! Superkul! :D
Nu sitter jag i affären helt själv och önskar att det inte ska komma kunder. Det fungerade inte så bra, det kom två stycken samtidigt och jag kan liksom ingenting här. Jag lyckades skriva ut två enorma bilder på en tant. Bra linnéa!
Och självklart så blir det datatrassel så fort jag kommer i närheten av en dator.
Jag ska bli författare. Sitta själv och bara skriva och det går inte att göra fel. Kan det bli bättre?
Nu lyckades jag nog i alla fall, hans sambo ringde och hon kommer in sen. Hon skulle komma efter tre men hon sa efter fyra? Usch jag vet inte, jag borde få betalt för det här.
Puss
Livet | |
#1 - - Anna:

Yay vi gjorde någon glad :D :D

Superkul att träffa dig också :D :D

#2 - - My:

Jätteduktig är du!

Bok! Jag vill läsa Linnéas bok!

Upp