Back on track - skolbänken.

Och baam så började skolan igen! 

Känns faktiskt riktigt roligt att vara tillbaka till hundra procent igen! Taggad. Denna gången ska jag inte försöka göra allting samtidigt, utan jag ska verkligen ägna mig åt - och satsa på skolan nu. Jag kommer jobba lite timmar då och då när jag anser att jag hinner, men inte mer än så. 
Igår började vi då alltså med kursen litteratursociologi som handlar om litteraturens påverkan på samhället och tvärtom, väldigt roligt, intressant och för en gångs skull relevant. Känns verkligen som en bra kurs att kicka igång skolgången med igen! Igår blev även Johanna invigd i vår festförening Klemming, vilket innebar att jag fick spruta ner henne med öl och se henne rulla ner för en grässlänt- fantastiskt! 
Idag har vi kört en liten vända plugg inför seminarium på fredag, ruinerat oss på kurslitteratur och sytt märken på våra overaller. 
Party!
Öldränkt brud! 👇



Livet | |
#1 - - Anna Månsson:

Åh vad häftigt att se en overall på din blogg, jag har ju en också :)
Hoppas allt är bra <3 Puss :)

Svar: Jag vet :D en mörkblå va?
Allt bra här, vi får ta och ses när du är back in fbg! <3
Linnea

#2 - - M:

Åh, snyggt med svart overall, våra är limegröna.. Och märket... Kan en få tag på det nånstans?

Svar: Vad pluggar du? :D jo gillade det inte först men nu älskar jag våra svarta! Hm, kan kolla om vi har något kvar om du är intresserad!
Linnea

Upp