Hysterisk julefrid, rår med kalla ögon över taken

Handlat, städat, lagat mat, ätit mat och en jävla massa choklad så nu känns det som all träning varit förgäves och att jag svällt upp till en ballong. 
Så upptäckte jag att jag fått en komplettering på min komplettering. Suck. Det går bra nu kompis, ibland kanske det är tur att jag är så fruktansvärt envis annars hade jag nog skitit i det här för längesedan. 
Läste precis på symptomen för PMDS och det verkar ju som att jag har det, som PMS fast värre. No fun. 
Men! Nu ska jag sätta mig och vara överkänslig till Lars Winnerbäck, allting känns liksom lite bättre då. Eller i allafall helt okej. 
Så ska jag försöka plugga lite också. Det kommer väl gå sådär men vi kan ju prova :) 

Kände att jag förstod mig själv bra när jag tog bildserien från vilken den här nedanför är tagen. hm. 
puss
 
Every feeling has it's color, and sometimes it feels like all your feelings are outside your skin in a total mess.
 
Livet | |
Upp