gnälluppdatering

Oj hej jag har en blogg som borde uppdateras lite oftare. 
Nu kom jag på det för att Mysan ville det, hej My <3 
 
Livet, vad händer? 
Ja. Alldeles för mycket egentligen. Jag skulle vilja stänga in mig själv i ett rum, i ett rum med bara mig, och sedan vara där. 
Bara vara. Göra vad jag vill, få ordning på mina tankar, på mina idéer och framför allt på mina känslor som bara är helt fucked up. Det känns som att tiden springer i väg, och jag inte riktigt hinner med. 
Jag känner mig bara jobbig hela tiden mot alla människor. Snart kommer alla att tröttna på mig. 
Uuuh. 
 
Så har jag kommit till en sån där punkt att jag vet att jag valt fel, jag visste det när jag valde att det var fel, jag har intalat mig det hela tiden att det varit fel - men jag har också intalat mig att jag får ta smällen som kommer att komma och att jag får stå mitt kast. 
Och det är sant, det får jag göra. Jag får stå för det. 
Bra heja. 
 
Människor är dumma i huvudet, och dude, jag är en människa. 
suck. 
Behövde bara skriva av mig lite, man behöver sånt i bland. 
 
Ska bli så sjukt skönt att komma hem nästa vecka, hem till mamma, till snön, till alla fina. 
puss 
 
en 1 år gammal bild från Munkebäck, saknar! 
 
Livet | |
#1 - - My:

Jag älskar dig och du är fan bäst. S¨jävla grym och duktig, det 'r du och det borde dub få veta oftare! Jag ska ta mig hem, säg till när du är hemma <3

Svar: Säger till när jag är hemma, och du är bäst! <3 Jag älskar dig! <3
Linnea

Upp