Vi är dom som du hatar en söndag på dan.

Godmorgon, fredag igen och jag är snart på väg till jobbet. 
Pernilla har kommit tillbaka till Göteborg och i onsdags tog jag hon och Alexx en helkväll som började på min balkong och slutade runt kl 05:00 på morgonen! Mycket lyckad kväll! 
Och igår så blev det en tur till studion och lite nya bilder, och sen bjöd Nilla mig på middag så vi gick och åt tapas - galet gott! 
Efter maten ville vi ta en sväng på stan, så vi hamnade på Sticky. Nilla tog en öl och jag en vatten (vatten är väldigt underskattat). Slutade med att vi satt och pratade med två norrlänningar om renskötsel, och tydligen får man inte äga en ren om man inte är same. Så nu vet ni det! 
Nu ska jag äta en macka och dra in till stan och köpa kaffe - tjingeling! 

Lite bilder från onsdagen






Livet | |
Upp