Inte riktigt min dag.

Idag är en sådan där dag när jag borde en massa saker. 
Jag klev precis upp ur sängen och slängde i en tvätt, det var bra men jag borde ha gjort det för två dagar sen. 
Nu borde jag ut och ta en springtur. Inte för att det gör någonting om jag vilar idag, men mitt psyke hade behövt det idag. Om inte annat så borde jag ta tag i plugget igen - stressad tjej hej. Så borde jag städa också. 
Sen kommer vi till kruxet, jag orkar och har inte lust med någonting. Det kan bero på vädret, eller på att jag är stressad. Eller på både och. Ja, ja det löser väl sig. Allt löser sig. 
 
Nu ska jag tvinga mig ut och springa. 
En sak i taget. Andas. 
Uh. 
 
puss.
 
Och jag saknar mitt hår. Klippte mig ännu kortare med kökssaxen igår, det ser hemskt ut.
 
Livet | |
#1 - - Milina:

Jag påstår inte att man inte ska prata alls om sex. Men det finns gränser. Jag tycker det är patetiskt när man tar bild på alla sugmärken och rivmärken och lägger upp. Skrev inte att man inte fick prata om sex.

#2 - - jag:

Sitter i labbet under en julstjärna och ser ut genom fönstret. Lars Winnerbäck spelar på låg volym i bakgrunden till ljudet av fingrar mot datortangenter. Var precis och köpte mig en macka i caféet, mozarella och pesto, galet god!
Snart ska vi börja plocka ihop grejerna och stänga, det har varit en väldigt lugn dag idag.

Upp