Hemma & Påsk!

Hemma i underbara Älvdalen för påsklov, väldigt väldigt skönt! 
Känner hur jag börjar slappna av efter all stress som varit den senaste tiden. Igår tog jag och min saknade Alexx en heldag i Sälen och åkte skidor. Strålande sol, mycket skratt och några vurpor, helt perfekt! 
 
Idag blev det lite kvalitetstid med syster och pappa, sedan fick jag träffa mina underbara systersöner och titta på massa actionfigurer jag inte förstod något alls om. Kände mig lite gammal, haha. Efter det for jag hem till mamma och sov några timmar för att sedan upptäcka att mina halsmandlar är stora som ballonger utan att göra ont. Superkonstigt. 
Vid 6 for vi upp till moster och åt en jättegod påskmiddag. Lite dragspel, ett glas vin och mycket prat och skratt! Lite mys i soffan med "smartare än en 5:e klassare" blev det också! 
Nu sitter jag hos pappa och tittar på "Sex in the City 1" och ska snart sova. I morgon kommer min finis hit <3 
Puss 
 
Sälen!

Påskmiddag! 
 
Livet | |
Upp