Studenten!

Nu har det hänt mycket.
Jag har åkt hem till Dalarna, jag har blivit singel och jag har FRAMFÖRALLT tagit studenten!
Det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Först champagnefrukost med klassen, sen fotografering och aulan där jag blev uppkallad och fick stipendium på 1000:- bara sådär! Blev fruktansvärt överraskad och glad!
Innan utspringet var jag sjukligt nervös och typ skakade, haha! Sedan åkte vi flak, och fyfan vad kul det var! Lite tårar också såklart. Sedan hem till syster och en jättefin student mottagning tillsammans med Pernilla och hennes familj! Sen var det fest, och det slutade med att jag och Martina ramlade in genom hennes ytterdörr kl 07.00 på morgonen, trötta, blåmärken men ack så lyckliga!
 
Jag är så fruktansvärt glad och tacksam för alla underbara människor jag har runt omkring mig. Utan er hade jag aldrig klarat de här 3 åren, TACK ♥ 
Jag kommer sakna skolan, klassen och alla fina människor helt sinnsesjukt. Att aldrig mer få gå, hoppa, och springa genom korridorerna och kramas, flamsa, sjunga och skratta, usch... nä de här 2 åren på Munkebäck kommer vara två av de bästa åren i mitt liv. Året i Karlstad också, trots att det var kämpigt.
Jag är stolt över att ha klarat mig igenom det, och nu väntar livet!
 
 
 
Bilder från studenten lite huller om buller
 
Livet | |
Upp