Kvällen och nattfunderingar

I kväll fick min kära tillfälliga sambo Pernilla med mig på ett Mage-rumpa-lår-pass på gymmet, vilket jag inte brukar gå på och egentligen inte orkade. Men det är nog bra för mig att gå på sånt där ibland också och det var skönt! Efteråt svängde vi in på donken och hon köpte lite mat innan vi drog hem. Nu sitter jag och skriver ett arbete jag ska redovisa i morgon, sista minuten som vanligt. Aja, det går bra! Det är supermysigt att ha Nilla boende här, du är bra! <3
 
Fan vad jag hatar att vara så känslomässigt fucked up, men den här gången hoppas jag att det håller i sig. Jag tror att jag kanske faktiskt vet vad jag känner nu. Det är skönt, det känns bra. Men jag ska inte säga något än, jag väntar lite till. Måste bli säker, och kanske känna lite till. Det är dumt egentligen, så jag får skylla mig själv om jag inte hinner, men så kan det vara. Jag måste få känna ifred nu ett tag, och ha det där tålamodet som jag inte äger och hoppas på att du väntar in mig. 
Ja och en sak till, jag saknar dig. Du vet, du får mig att må bra. Att bli lugn.
 
Ingen förstår vad jag pratar om, det är inte heller meningen. Jag behövde bara rensa tankarna lite. 
Här är en ganska fjollig bild på mig egentligen, men man kan se att jag har gått ner i vikt så jag tycker om den! 
Puss
 
Livet | |
#1 - - Alexx:

Du är så fiiiin! <3

Svar: Du är fin <3!
Linnea

#2 - - myhed.blogg.se:

Jag vet, jag vet allt. Som jag altlid gör. Du kan inte hålla något hemligt för mig, jag vet. Och jag vet att du vet att jag vet. puss.
Tjockisklubben var det....men inte då.

Svar: Haha, jag vet att du förmodligen vet eller räknar ut saker så ja! puss! haha du har ingen tjockisklubb själv heller sådet så! D:
Linnea

Upp