Fina människor!

Hej! 
Igår hade jag en bra dag. Först blev det en lång fika med Pernilla och Ankan. Jättemysigt! Jag älskar att sitta bredvid två gamers när de pratar, och le som att jag faktiskt förstår vad de säger, haha! 
Efter fikat drog jag och Pernilla till Martina där vi tre och Emma gjorde tacos och satt och pratade, skrattade och åt till klockan 5 på morgonen. Helt underbart! 

Idag vaknade jag och drog till skolan där jag träffade mina handledare angående projektarbetet. En av dem försökte prata på om mitt skrivande trots det att han aldrig läst något jag skrivit. Hm. Jag blev irriterad, men men! Efter det åkte jag in till stan och satte mig med en kopp te och lite musik på ett café och skrev något kapitel på boken. Känns riktigt bra! Sedan drog jag och Pernilla på gymmet. Vi körde dubbelpass, först zumba och sedan CXWORKS som är ett styrkepass. Galet vad skönt det var! 
Nu ska vi snart sova, upp tidigt i morgon eftersom pappa kommer med mat och sedan ska vi till Martina. Hon ska baka till sitt projektarbete, jag ska skriva och Nilla ska plugga. Blir nog super! 
puss
 
Lite bilder från igår
 
 
 
Livet | |
Upp