Håll min hand i vimlet

Ligger i min älskade säng och har legat här sedan jag kom hem från skolan. Insåg att jag inte hade någonting idag som jag verkligen behövde göra, så jag somnade några timmar. Det går inte att beskriva hur skönt det var.
Nu har jag lite ont i huvudet och märkte att någon har ätit upp min glass, det var lite deprimerande. Men, men! Annars är allt rätt bra förutom att jag är lite stressad över livet rent allmänt. Det är så mycket som borde göras, att tänka på. Men jag får fortsätta att försöka göra en sak i taget och att leva här och nu. Det är svårt, men jag försöker. 
 
I morgon är jag i alla fall ledig. Dagen ska börjas med en Pernilla-fika, vilket jag tror behövs. Vi behöver prata av oss! Det är inte hälsosamt för oss att inte ses på en vecka. Eller rättaresagt, det är inte hälsosamt för alla runt omkring oss som måste lyssna på oss sen! Haha
Efter fikat ska jag sällskapa med Andreas hem till honom och sedan ska vi fota! Eller jag ska fota och han ska bli fotad. Galet pepp! Jag är så fotosugen, och så har jag lånad hem min älskade D90 från skolan så det kan bara bli jättebra. 
 
Nu borde jag egentligen skriva en artikel om Charles Dickens, men jag orkar inte. Har massor av saker jag borde göra, men jag orkar inte. Eller jo, jag kan plocka ihop lite kläder i en kasse det kan jag göra. 
 
Puss 
 
 
Livet | |
Upp