Gym, semlor, snö och kyckling!

Dagen började med ett styrkepass på gymmet med Johanna. Jag kommer allvarligt inte att kunna lyfta armarna i morgon, men så ska det vara! Efter gymmet tog vi en raggarrunda på byn, och sen drog jag hem och vilade en sväng innan det bar i väg upp till bror. Där fick jag en semla (utan mandelmassa <3) och möttes av en liten Evelina "FASTER NEA!". Hon satte på mig en prinsesskrona och så skulle hon visa mig alla sina leksaker. Sötnosan! Sen gick vi ut i snön och lekte och Evelina upptäckte hur roligt det är att fylla en hink med snö och hälla det på fasters huvud.
Sedan drog jag hem och ställde mig och lagade kycklinggryta till tonerna av Bruce Springsteen. Blev riktigt lyckat tror jag, och nu har jag suttit och jobbat lite med boken. Hoppas på att kunna ha den tryckt och klar till nästa vecka!
En riktigt bra dag, och i morgon bär det av till Leksand!
Puss
Livet | |
Upp