You gotta get up and try, try, try

Idag bär det av ner mot Göteborg igen, känns ganska bra. 
I morgon tar jag och Martina en dag på stan med fika och shopping. Ska bli skönt att träffat henne och få prata skit och mysa. Sedan blir det lite party på kvällen, dock går jag på penicillin och kan inte dricka, men det spelar ingen roll. Jag ska träffa en massa fint folk och bara ha roligt! Ser verkligen fram emot det! 
 
Förövrigt så har jag börjat med mina p-ringar igen som gör att jag får världens humörsvägningar och ångesttankar, igen. Men jävlar annamma, nu vet jag hur det känns och det här ska inte få komma tillbaka! INTE. Funkar det inte ska dem ut igen, fort. Men vi provar nu först och ser om det blir bättre. 
 
 
Jag är helt sjukt fotosugen. Jag vill ta bilder, fånga ögonblick, väcka känslor. 
Jag vill att människor ska gapa av mina bilder, jag vill bli nöjd och stolt och känna att de är fina, vackra och bra. 
Jag ska fixa det snart. 
 
Nu ska jag packa. 
Puss
 
 
 
 
Livet | |
Upp