En uppenbarelse!

Jag har precis fått en uppenbarelse, eller egentligen fick jag det igår. 
Jag satt och tittade på En prinsessas dagbok och My snarkade sådär fint bredvid. Jag har sett den 100 gånger innan, men aldrig tänkt på det innan. Nu slog det mig hur mycket jag kände igen Drottningens leende, och minspel överhuvudtaget. Jag kände så igen det, men jag kom inte på vart i från. Jag satt och funderade en stund och då slog det mig, Mary Poppins! Så idag när vi tittade på 2an så googlade jag på det, och det är samma skådespelare! Dumförklara mig gärna men jag blev helt till mig. 
Julie Andrews. 
Jag har sett Mary Poppins om och om igen sedan jag var liten, jag har sett Sound of Music och jag har sett en prinsessas dagbok, men aldrig förstått att det var samma otroliga skådespelare! 
Förlåt Julie, du är underbar, och vet du? Du lever fortfarande så jag ska fan se om jag kan träffa dig någon gång!
 
 
Livet | |
Upp