Tårta, naket, skratt och hårfärg!

Idag har det varit en riktigt bra dag! Praktiken fortsätter att vara askul, skrattade i princip så att jag grät idag när jag stod i disken. Man skulle verkligen göra en "behind the scenes" film på biblioteket belive me... Efter praktiken kom Erik och hämtade upp mig. Hans mamma Monica fyllde år idag, och Erik och Axel ville ge henne ett födelsedagskort där de stod halvnakna och kramades framför Axels skogstapet, mycket charmigt blev det! En av de intressantaste fotograferingarna jag har gjort, och Monica blev glad! :-D Sedan blev jag bjuden på tårta och glögg, helt underbart! Efter fikat skulle Erik lära mig att spela Skyrim.... mig... jag som aldrig spelar datorspel. Men det var faktiskt riktigt kul! Precis som mina bordsrollspel bara det att det var på en skärm. Jag gick hem till My runt halv nio och vi åt och hon färgade mitt hår. Nu ligger jag här och väntar på att håret ska torka och borde skriva lite på min bok men det orkar jag inte. Tar nog och läser lite i stället! Puss
Livet | |
Upp