Det enda som spelade någon roll var trappan, musiken och stjärnorna...

Igår efter praktiken knallade jag iväg till Ica där jag gjorde en mycket viktig inhandling:
Glass, popcorn, läsk, och ett blockljus! Sedan gick jag hem till Erik och Axel som låg och sjukade sig. Jag bäddade ner dem i soffan, tände ljus, satte fram glass och så myste vi ner oss med Bröderna lejonhjärta och Peter Pan. Supermysig och skön eftermiddag! 
Runt halv nio gick jag tillbaka hem till lilla My. Vi åt lite och hängde över varsin dator innan jag bestämde att vi skulle ta med datorn, ett ljus och våra skrivblock ut på trappan. Jag kokade också lite te och så hade My gjort en supergod äppelpaj som vi tog med ut, och så satt vi där i två timmar. Lyssnade på musik, My pluggade och jag skrev på min bok. Lite konstigt men helt perfekt! 
puss
Livet | |
Upp