Dagen & vårbilder

Nu ligger jag i soffan i Per och Pernillas nya lägenhet, den är verkligen superfin! Jag och Nilla har pratat som vanligt hela dagen, as skönt och roligt! Gick och handlade och sen hem och gjorde kyckling. Nilla brände sig dock på spisen så hon fick stå med handen i en burk resten av kvällen, söt.

Annars så började dagen inte så bra, mycket att fundera över, saker man blir ledsen av. Plus att jag tappade ner mitt internet mellan ett bussäte och sen mitt smartass, så ska jag ju vara där och pilla så det typ försvinner helt! Gha.

Satt modell åt Gela idag också, smink och hår. Blev asbra, hon är jätteduktig! Såg verkligen ut som en zombie när jag kom. Like magic, haha!

I morgon taggar vi nationella prov på morgonen och sen bup. Inte sugen alls men vi kör ändå!
Nu ska jag nog börja tvätta allt smink och sova lite.

Puss

Lite oredigerade bilder från de senaste dagarna

















Livet | |
Upp