Back to reality

Igår var inte en så bra dag, men jag tror att det blir bättre idag! :)
Första dagen i skolan på 5 veckor, shit. Men det ska faktiskt bli roligt!
Kollade precis mailen och hade fått från nån kille som berättade om sina skor? Världen slutar aldrig förvåna.
Nu ska jag snart gå och borsta tänderna och packa väskan, sen ska jag in till Falkenberg och köpa mitt busskort för 1500 kr , underbart.
Känner mig lite halvsnygg idag faktiskt, men hade velat ha min svarta tröja som jag förmodligen glömt hos My 60 mil uppåt. Jaja det går bra ändå!
Här nere är det sommar. På riktigt sommar! Vi gick runt i shorts och t-shirt igår, hur skönt?! Sjukt skönt. Dock blev man genomsvettig så fort man gick utomhus men det var det värt!
Nä borsta tänderna var det ja.
puss
BTW så har jag gröna naglar på min högerhand.

När jag är halvsnygg, tänk när jag är helsnygg.. shiiiieeeeet.
Livet | |
Upp