Bra humör!

Det är helt underbart.
Jag har en helt egen lägenhet där bara jag bestämmer för en gångs skull! Jag behöver bara bara bara ta hänsyn till mig själv. Ni som inte levt som jag de senaste 2 åren förstår inte hur underbart detta är.
Jag ligger just nu på en madrass på golvet med 2 täcken och en massa kuddar, rummet ser ut som ett bombnedslag och JAG MÅR SÅ JÄVLA BRA! Musiken spelas hur högt jag vill och disken samlas på hög för jag kan diska när jag vill! (dock har jag inga skedar kvar så det borde väl hända snart). Äsch, söndag = SLAPPDAG.

Igår sov min fina pojkvän här och vi hade myskväll med en stor familjepizza, ljus och disney, underbart!
Sjukt vad jag älskar honom!
Jag tror man måste skrika, gråta och vara arga på varandra ibland för att fullt förstå och uppskatta vad det är man har.

I morgon kör vi klassfest och på tisdag skolavslutning!

Ville bara dela med mig av lite lycka :)
puss

Livet | |
#1 - - Neah:

Äej, fyfan va fiint det låter, helt underbart och jag är dunderhonungsglad för din skull! Hoppas att jag får komma och hälsa på ditt nya place någon gång i sommar eller höst och att vi snart ses! Nu jävlar taggar vi den bästa sommaren någonsin! Kärlek/ Neah

Upp