Jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i, jag hör ett hjärta som slår.

Det regnar och alla tjatar om att sommaren borde börja snart men va fan. Det är mysigt!
Sommaren kommer när den kommer, njut av det som är så länge! Ligg inne, lyssna på knattret mot taket, tänd ljus och mys ner er i soffan. Eller gå ut, dansa i regnet och känn dropparna nudda huden.
Regn är underbart.

Inatt sov älskling hos mig och vi låg rätt så länge innan vi packade oss in i bilen och åkte till kulturskolan och lämnade in min anmälan. Jag blev antagen på en gång och ska börja sjunga i höst!! Lycklig!!
Sedan sprang jag in på JPS-foto och förstorade en bild jag tog på Antons farmor och farfar som de skulle få, och sedan for vi hem till Anton och hans föräldrar bjöd på mat. Efter det bar det av tillbaka till stan, hämta bilden, lämna den inramad och färdig till hans farmor och farfar och sedan i väg igen och hämta antons kompis. In till stan fixa lite dricka till fredag, lämna kompis, tanka, hämta annan kompis och sedan lämnade de mig för att åka på träning!
Fått rätt mycket uträttat ändå? Känns bra.
Nu ska jag ställa mig och diska och laga mat är det meningen.
Laga mat är inga problem. Diska däremot, det måste ju vara något som uppfanns för att tortera och plåga fångar.
Det är så fruktansvärt tråkigt!
Men det måste väl göras.

I kväll kanske det blir lite vin mys till makaroner och köttbullar och filmen Ghost, de gillar vi!
puss

En misslyckad bild på oss på standen, men jag tycker om den ändå.
Livet | |
#1 - - Alexx:

"på oss på standen" <3 standen <3

Upp