Måndag

Nu är jag tillbaka i Falkenberg, riktigt skönt faktiskt även om det var skönt att vara hemma ett tag så längtade jag tillbaka.
Haft en underbar helg med min Anton <3.
I fredags var vi på Trädgårdsföreningen i Göteborg och såg Lars Winnerbäck, våran man. Jag såg samma konsert på Peace and Love, men det går ändå inte att beskriva hur bra han är! Grym konsert verkligen.
Mycket skratt och nya bekantskaper blev det också.
Vi sov i min kusins lägenget för på lördagen såg vi på Kent, också en riktigt grym konsert! Dock lyssnar jag inte lika mycket på Kent, but still! Emma och Ca hakade på oss och den 4 timmars långa väntan innan var ändå rolig :-). Efter konserten när vi stod och väntade på bussen till lägenheten börjar Anton plötsligt sjunga på "Alla vägar har sitt pris" av Lars Winnerbäck. Och då hör jag att två gatumusikanter som stått en bit ifrån oss står och spelar och sjunger den. Vi går fram och ger dem pengar och börjar sjunga med. Bra avslut på dagen! 
Igår kom vi hem och myste i soffan större delen av dagen tills vi skulle iväg på kalas till Antons systers pojkvän, och sen hem och lägga sig för älskling skulle upp och jobba.
Nu sitter jag i hans säng och har inte kunnat somna om sedan han for halv 7, yes. Men men så kan det vara!
Idag kommer också min fina My hit och blir här en vecka :-D! <3
 
puss
 
Ni får en bild av ett apelsinträd i soliga Grekland idag, som en påminnelse om en varm sommar.
Livet | |
Upp