Hey Kids! Do I have your attention?

Då har jag fått jobb!
Yesyesyes!
Stod på torget i Varberg i går och sålde grönsaker, frukt och bär. Det var mycket läskigare än att stå i affären med tanke på att jag har svårt att räkna på vågen & shit. Men han tyckte att jag var duktig och jag fick komma och jobba i affären på eftermiddagen från 17-22. Då fick jag också lön, och har nu börjat på riktigt!
Ska stå där idag också från 17-22 och sen får vi se hur det blir i morgon eftersom vi ska fira Anton som fyller år. På lördag ska jag stå på torget och sen ska vi på Springsteen på kvällen och på söndag ska jag jobba. Super!
Lite nervöst fortfarande men det går bra.
Nu ligger jag hemma hos älskling helt själv. Han är och jobbar på sin födelsedag stackarn. Ja nej nu ska jag tvätta och kanske ta en träningsrunda!
puss
 
bild från i höstas
Livet | |
Upp