like a lady

Borde dra mig upp ur sängen, sätta på kaffe och sen in i duchen.
Mhm, gör nog det.
Ni får lite bilder så länge. Bilder som jag blir glad av.
puss

































Livet | |
#1 - - Emma:

Vackra bilder! :) Hur gick det med kalendern du skulle göra? :)

#2 - - hani:

tummelisa är min barndom <3 men ska ta bort det nu:(

#3 - - hani:

gud va sjukt, det är liksom en av dom finaste tecknade filmerna från barndomen och det är fan inte disney. Tummelisa och svanprinsessan ftw.



La upp gifbilderna mest för jag älskar tummelisa och för hon och prinsen påminde om mig och min kille.



Som jag nyss brytit upp med, så känns dumt att ha en reminder i sidan av bloggen :/

#4 - - hani:

1. hahah de gör det verkligen..

2.jaaaa, och vet inte om du såg filmen med räven och hunden vad den nu hette...?



3. haha elaking!

#5 - - Emma:

sv: Okej, tyckte det lät väldigt spännande :)

Vad är det för kamera du har? :)

Upp