solen går upp över kåk och gränd, våren är ung och oanvänd, sången ekar från himlen sänd det är ett stort liv

Hej jag har lov.
I fredags kom Lina och My till mig, shit vad jag hade saknat dem!
Dom körde över hela landet för att komma till mig, och det var så skönt att ha dom där.
På lördagen blev det födelsedagsfest för mig hos Nilla och Per. Söta som dom är hade dom dragit dit massa folk och fixat allting, och det blev en grym kväll!
På söndagen åkte jag och älskling på Michael Wiehe, otrolig människa och artist. Sjukt bra konsert, mellansnacken gjorde nästan alltihop.
På måndagen drog jag, My och Lina tillbaka till Dalarna. Det blev en sjuk bilresa med griniga tjejer, spagetti i hela bilen, glada tjejer, felkörningar till Norge, krascha i diket, uppdragna av en rallyförare och en lastbildchaufför, nästan motorstopp, felkörning igen, citera disneyfilmer och sjunga sånger. Vi var i Leksand klockan 4 på morgonen och då satt jag och pratade om mig själv i tredjeperson samtidigt som Lina pratade med bilen och My sov. Kom hem till Anton där vi däckade.
Kom till Älvdalen igår och hälsade på hos tandläkaren och sedan mormor. Efter det drog jag och Alexx ut på en lång skotertur, ASMYSIGT!
Idag har jag deppat lite. Sen kom folk och fikade och efter det drog jag och Alexx till Filip för en grym kväll med prat och tea. Vi gick genom Älvdalen mitt i natten. Helt tyst och tomt överallt, haha!
Nej nu ska jag sova, puss.

födelsedagsfest






söta tjejer dagen efter, med vinbox och pizzakartong!

Jag och Lina vaknade nio, alla andra klockan ett. Vi gick och handlade och tog en promenad!



hemma i lägenheten once again. Systrar <3


Bilresan hem, precis blivit uppdragna ur diket och är väldigt glada tjejer! Vad ska väl vi hinna med att råka ut för?


Stormade Antons lägenhet, haha. Söt kille hade suttit uppe och väntat på oss till 4! Stannade och vilade och tog en mysig alla hjärtansdag tillsammans med pannkakor och zoombiefilmer.








Och så till sist skoterturen!




När vissa nuförtiden kallar sina vänner för syskon är det ofta oseriöst och på skoj. Jag kallar inte mina vänner för mina syskon på skämt. Dom är min familj, mina syskon som jag kan vara helt och fullt mig själv med. Dom kan mina dåliga sidor, men också mina bra. Vi kan skratta och gråta tillsammans, skrika på varandra, vara förbannade, tjafsa om onödiga saker och bara ligga och gosa och mysa. Jag vet inte vad jag skulle vara utan er allihop, på riktigt.
Jag älskar er mer än det går att förklara.
Livet | |
#1 - - My:

FJÄDRAR!!!

Älskardig.

Sam vad mummlar du om..?

Upp