Onsdag. faktiskt.

Vaknade idag, fullt övertygad om att jag började klockan 11 och att det var torsdag.
På tåget får jag sedan reda på att nej, det är onsdag och jag började för en halvtimme sedan!
Shit vad bra jag är, haha! Jaja, det är lite mycket nu så jag skyller på det. Fick mysa lite mer bredvid älskling, så sjukt värt att komma lite sent. Och eftersom att det ju faktiskt är onsdag i dag så slutar jag snart! :-D Underbart! Funderar på att ta en sväng om Varberg och fota havet, får se om jag kan få med mig Pernilla också.
Och vet ni? På fredag fyller jag 18. Helt sjukt. Jag blir vuxen! Sjukt & skönt.

Nej nu måste jag nog fortsätta skriva på mitt personporträtt av mig själv. Lite speciellt att skriva om sig själv i tredjeperson, haha.
puss

En bild på mig och mina fina som kommer ner om lite mer än en vecka!
Livet | |
Upp