8 februari

Jag har fyllt 18, varit på krogen en snabbis, gått i skolan. Typ det som hänt de senaste dagarna.
Jag har också varit duktig och pluggat de senaste dagarna. Skrivit två A4-långa engelska inlämningar och känner mig rätt duktig faktiskt. I helgen kommer förhoppningsvis Lina & My och jag har tydligen födelsedags fest, haha.
Sedan har vi lov nästa vecka. Jättekonstigt, brukar alltid ha lov vecka 8 eller 9 och nu har vi 7 ?! Skumt. Och ingen kommer vara hemma! Inte ens Anton har lov med mig :(. Ja, ja.
Nu tyckte min lärare att det var jobbigt att jag satt och skrev för det är några som har redovisning, Uh.
puss

bilder man kan ta när man väntar på bussen



Jag förstår inte min min? Jag gör den alltid? jaja.
Livet | |
#1 - - Anonym:

Men hallå? o: jag är ju hemma? o: eller menar du i Göteborg? kommer du hem över lovet (Älvdalen) eller stannar du där nere? o: <3

#2 - - Alexx:

haha förra kommentaren var av mig.. men mina uppgifter försvann D:

Upp