Tänk inte på livet som något som kommer, tänk på livet som något som är här och nu

Jag lärde mig precis någonting om mig själv, av mig själv. Känns helt otroligt. 
Jag och mamma hade en diskussion och hon drog upp en sak om mig som jag redan är medveten om men inte vetat hur jag ska förändra. Det vet jag inte om jag vet nu heller, men jag fick en förklaring på en sak då i alla fall. Detta låter fruktansvärt rörigt nu, och jag menar inte att ni ska förstå det. Det jag ville med att skriva ut det på bloggen var att visa hur fruktansvärt skönt det känns! Jag tror nu att jag kan ändra på mig, jag tror att jag kan luska ut vem det är jag vill vara och hur jag ska bli den personen. Jag vet inte hur det ska gå till än, men jag tror att jag vet att jag kan!
Som sagt ni behöver inte förstå, men jag blir glad om ni blir glada för min skull! :)
Och just det, det är jag som har skrivit rubriken! Jag skriver mina egna små citat ibland som jag är ganska stolt över och därför ville skriva det här. 
 
Puss
 
Livet | |
Upp