Det är en världslig sak!

Första dagen i 3an.
Inte för att jag tror på det eller så, men dem säger att vi går i 3an nu. Sick.
I allafall jättehärligt att träffa alla människor igen! Jag började dagen med att hälla ut Johns precis köpta energidryck på golvet. Efter det följde en intressant diskussion om kiss & pölar.

Jag är fruktansvärt taggad på projektarbetet! Om jag inte skrivit det här så håller jag på med en bok. Jag hoppas att jag kommer att kunna skriva klart den. Nej jag SKA tamejfan skriva klart den. Punkt.
Efter skolan drog jag, Pernilla och Martina in till stan en sväng och kikade lite. Hittade världens underbaraste tröja på Carlings. Försökte flörta med expiditen och säga att om jag var söt så skulle han ge mig den. Men han ville behålla sitt jobb av nån jävla anledning så jag fick den inte.
Den kostar 500:- så vettefan om jag vill lägga ut så mycket. Men men, det är en världslig sak! Klok man den där Karlsson på taket.

Sen sa Emmapemma till mig idag att hon tyckte om min blogg, då blev jag glad så vi lägger upp en bild på Emma idag, hihi!
Puss

Livet | |
Upp